کد خبر : 367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت بنیاد تعاون ناجا در اجرای نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی

بهره‌مندی از ظرفیت بنیاد تعاون ناجا در اجرای نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا دیدار و گفت و گو كرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت بنیاد تعاون ناجا در اجرای نهضت ملی مسکن آذربایجان‌غربی

شیدا خبر – فاطمه حاجی زاده:

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: باتوجه به اینکه نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین پروژه دولت مردمی تعریف شده تلاش می‌شود از تمامی منابع و امکانات برای ساخت ١٧٨ هزار واحد مسکن در آذربایجان‌غربی استفاده کنیم.

 سید محسن  حمزه‌لو در دیدار با هابیل درویش، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا، با اعلام اینکه اراضی مورد نیاز ساخت مسکن برای حدود ۲ هزار از کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی تأمین می‌شود، گفت: این اقدام جهت اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع برای خانه‌دار شدن نیروهای نظامی و انتظامی عملیاتی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود ندارد، ادامه داد: عملیات اجرایی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی شروع شده است.

حمزه‌لو با اشاره به آغاز مجدد ثبت نام نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند.

هابیل درویش؛ مدیرعامل بنیاد تعاون‌ ناجا در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بنیاد تعاون دو موضوع مسکن و معیشت کارکنان انتظامی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

هابیل درویش؛ مدیرعامل بنیاد تعاون‌ ناجا و سردار رحیم جهانبخش؛ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در تأمین زمین برای ساخت مسکن اقشار مختلف تقدیر کردند.

پس از این دیدار، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در میدان بهارستان شهر ارومیه بازدید کردند.

( خبرنگار: فاطمه حاجي زاده )

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.