کد خبر : 411
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی :

بیان حقایق و «رعایت عدالت» وظیفه اصلی رسانه ها است

بیان حقایق و «رعایت عدالت» وظیفه اصلی رسانه ها است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی : بیان حقایق و «رعایت عدالت» وظیفه اصلی رسانه ها است شيدا خبر: نوروزی اظهار كرد: رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی :

بیان حقایق و «رعایت عدالت» وظیفه اصلی رسانه ها است

شيدا خبر:
نوروزی اظهار كرد: رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ۲۴ مرداد در مراسم روز خبرنگار شمال استان که به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد، اظهار کرد : رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.
عليرضا نوروزي افزود : کشور ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حال حاضر توانسته در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،علمی و فرهنگی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند .

وی رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران را جزو اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردف گفت: خبر را باید به سمت خبر پژوهشی سوق داد و سلامت نفس خبرنگار را سرلوحه خود قرار دهیم.

در ادامه اين مراسم یوسف پیربوداقی، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی اظهار كرد: عشق و ایمان دو عنصری است كه می توانند از یک فرد خبرنگار بسازند.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم آموزش جامعه خبرنگاران تاكید کرد و افزود : باید تلاش کنیم ظرفیت های ملی ،دینی ،فرهنگی و اقتصادی و تاریخی آذربايجان غربي را به نحو احسن بیان و تشریح كنيم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.