کد خبر : 413
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد؛

احداث ۱۴ هزار مسکن ویژه خبرنگاران

احداث ۱۴ هزار مسکن ویژه خبرنگاران
عضویت خبرنگاران در سامانه رسانه های کشور اختیاری است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد؛

احداث ۱۴ هزار

مسکن ویژه خبرنگاران

شيدا خبر :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه ای در کشور و تلاش دولت برای بهره‌مندی آنان از زیرساخت‌های لازم فعالیت حرفه‌ای گفت: تاکنون بسته اینترنت هدیه روز خبرنگار برای ۱۲ هزار نفر تخصیص یافته است.
به گزارش شيدا خبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در حاشیه سفر استانی خود به استان گلستان پس از حضور در مراسم پرفیض نماز جمعه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص بسته های حمایتی دولت مردمی از اهالی رسانه گفت: سایر خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند.
اسماعیلی افزود: همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.
وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت. اسماعیلی ادامه داد: علاوه بر آن، رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است  و فعالان رسانه ای می توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه های کشور از این خدمات بهره مند شوند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.