کد خبر : 416
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی:

طرح جامع شهر سلماس تصویب شد

طرح جامع شهر سلماس تصویب شد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی: طرح جامع شهر سلماس تصویب شد شيداخبر – حمزه لو گفت: طرح جامع شهر سلماس به منظور ايجاد محيط زيست بهتر برای مردم و اعتلای برنامه‌های شهرسازی در شورای‌عالی شهرسازی و معماری تصویب شد. مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی با اعلام این خبر ادامه داد: طرح جامع شهر سلماس در

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی:

طرح جامع شهر سلماس تصویب شد


شيداخبر – حمزه لو گفت: طرح جامع شهر سلماس به منظور ايجاد محيط زيست بهتر برای مردم و اعتلای برنامه‌های شهرسازی در شورای‌عالی شهرسازی و معماری تصویب شد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی با اعلام این خبر ادامه داد: طرح جامع شهر سلماس در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی و با لحاظ شیوه‌های نوين ساختمانی با توجه به شرايط اقليمی سلماس تهیه و در شورای‌عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید.
سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه سبک زندگی و شرایط بومی مردم منطقه در برنامه‌ریزی شهری لحاظ شده، افزود: در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری پيشنهادها و لوايح شهرسازی و مقررات مربوط به طرح جامع شهر سلماس شامل منطقه‌بندی، نحوه استفاده از اراضی، تعيين مناطق صنعتی، بازرگانی، خدماتی، مسكونی، تأسيسات عمومی، فضای سبز و ساير نيازمنديهای عمومی شهر بحث و بررسی شد.
حمزه‌لو تصریح کرد: اراضی مورد نیاز اجرای نهضت ملی مسکن با تصویب طرح جامع شهر سلماس تأمین و روند خانه‌سازی برای متقاضیان واجد شرایط تسریع می‌یابد.
وی با تأکید بر اینکه اجرای دقيق طرح جامع توسط شهرداری و ساير دستگاه‌های اجرایی الزامی است، گفت: با اجرای این طرح توسعه كالبدی موزون شهر و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فضاهای شهری و تأمین آسايش، رفاه و سلامت محيط زيست شهروندان محترم شهر سلماس فراهم می‌شود.
جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا برگزار شد.

خبرنگار: فاطمه حاجي زاده

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.