کد خبر : 500
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

رزمندگان و ایثارگران در قید حیات چون کتابهای آنلاین هستند

رزمندگان و ایثارگران در قید حیات چون کتابهای آنلاین هستند
کتاب «براده‌های خورشید» نوشته حسین غفاری نویسنده ارومیه‌ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آدربایجان‌غربی مورد نقد قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

رزمندگان و ایثارگران در قید حیات چون کتابهای آنلاین هستند

شیدا خبر – گروه فرهنگ ، ایثار و شهادت:

حجت الاسلام دکترخدایاری گفت: رزمندگان و ایثارگران ما که در قید حیات بوده و راوی این داستان‌ها هستند خودشان کتاب آنلاین محسوب می‌‌‌‌‌‌شوند که باید به این نقطه توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار ما کتاب «براده‌های خورشید» نوشته حسین غفاری نویسنده ارومیه‌ای با حضور اساتید این حوزه در سالن جلسات صدری افشار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آدربایجان‌غربی به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس نقد و بررسی شد.

در این مراسم ناصر خدایاری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: نقد کتاب موجب می‌شود در نشرهای بعدی کتاب تسطیح یابد و با توجه به اینکه، این کتاب‌ها همیشه در حال بررسی هستند و به فرهنگ ما گره خورده‌اند ؛ این نقدها هم باید صورت بگیرند.

وی افزود: رزمندگان و ایثارگرانی که در قید حیات بهستند و راوی این داستان‌ها هستند خودشان به مثابه کتاب آنلاین هستند که باید به این نقطه توجه ویژه‌ای شود.

او گفت: یکی از محسنات کتاب «براده‌های خورشید» این است که جنگ و تکامل نیروهای نظامی و انتظامی را از حالت سادگی به سمت قدرت و اقتدار به‌خوبی پرداخت می‌کند و انسجام نیروهای نظامی را به تصویر می کشد.

این مقام فرهنگی استان؛ پرداختن به امنیت محورهای مواصلاتی، نشان دادن ظرفیت گردان‌های داخلی، نقش سپاه پاسداران و پرداختن به شهرهای جنوب استان را از جمله نکات مثبت این کتاب ارزیابی کرد.

خدایاری همچنین تکرار مکررات و عدم طراحی نقشه‌ها را از جمله نقدهای خود در مورد کتاب «براده‌های خورشید» عنوان کرد و گفت: بزرگترین تکریم نویسنده، نقد کتاب است و آنچه مهم و باارزش است جمع‌‌آوری این مطالب در یک کتاب 500 صفحه‌ای است.

در ادامه این جلسه و با حضور نویسنده ، کتاب «براده‌های خورشید» مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: علی علیزاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.