کد خبر : 594
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی:

دغدغه اصلی ما «حفظ کشور ، انقلاب و امنیت» است

دغدغه اصلی ما «حفظ کشور ، انقلاب و امنیت» است
مدیرکل اطلاعات استان عصر امروز در هشتمین دیدار خود با اهالی رسانه‌ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و از اصحاب رسانه خواست تا راویان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی باشند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی:

دغدغه اصلی ما «حفظ کشور ، انقلاب و امنیت» است

شیدا خبر – علی علیزاده:

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دغدغه اصلی ما حفظ کشور ، انقلاب و امنیت است.

  • متلاشی شدن باند مافیایی قاچاق سوخت در بازرگان

مدیرکل اطلاعات استان عصر امروز در هشتمین دیدار خود با اهالی رسانه‌ ، با اشاره به متلاشی شدن باند مافیایی قاچاق سوخت و تیم اراذل و اوباش در مرز بازرگان، گفت: اعضای این باند دستگیر شدند.

وی افزود: طی هفته‌های اخیر باند قاچاق سوخت و اراذل و اوباش که در مرز بازرگان به تهدید رانندگان و قاچاق سوخت می‌کردند، متلاشی شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این باند سنتی در اقدامات روزانه قریب به 70 هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کردند که متلاشی شدن آن موجب آرامش در مرز شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز عامل قاچاق است که با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی و متلاشی کردن این تیم شدیم.

  • تحلیل وقایع اخیر

این مقام امنیتی استان، در مورد وضعیت فعلی جامعه و استان نیز اظهار کرد: اعتراض حق مردم است، اما در موضوع خانم مهسا امینی ، شاهد عقده گشایی ضدانقلاب و بروز ناآرامی هایی بودیم که در بسیاری از موارد، حضور جوانان و نوجوانان در اغتشاشات به دلیل تاثیرات فضای مجازی بر جوانان و هیجانی بودن آنها بود.

این مقام امنیتی، با اشاره به اینکه در روز‌های نخست اعتراضات آرامی صورت گرفت بود، در ادامه افزود: پس از گذشت چند روز؛ تخریب اموال عمومی و اغتشاشات و ایجاد مشکل برای مردم آغاز شد. در این ایام عده ای با تخریب اموال عمومی و خصوصی به دنبال آشوب و براندازی بودند و دیگر موضوع بی حجابی فروکش کرده بود که این اتفاقات از مردم عادی ساخته نیست.

او گفت: وظیفه حاکمیت مدیریت بوده و هست و از همان ابتدا حاکمیت با خویشتنداری عمل کرد اما حساب اغتشاشگران از مردم جداست.

وی خاطرنشان کرد: ترفند دیگر، رقابت تعطیلی بازار برای چند روز در برخی شهرها بود که اکث تعطیلی ها بخاطر ترس از آسیب ها از سوی اغتشاشگران بود که سرانجامی نداشت.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سوءاستفاده از احساسات انسانی با کشته سازی و روایت‌های نادرست از ماجرا‌ها در ایام گذشته توسط ضدانقلاب انجام شده و می شود که نشان دهنده بهره برداری منافقانه از این شرایط توسط آن‌ها است.

  • روایت صحیح و مستند

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، ادامه داد: رسالت اعتقادی ما روایت صحیح ، مستند و واقعی از ماجرا است و نباید صداقت را فدای روایت اولی کرد که محتمل دروغ و نقصان است.

این مقام امنیتی افزود: رسانه های ما از جمله رسانه های استان به اندازه کافی در خصوص اتفاقات اخیر فعال نبودند که امیدواریم در ادامه اینگونه نباشد.

  • اصحاب رسانه راویان اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران باشند

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان هر کجا فسادی را دیدیم به سراغش رفتیم  ، اظهار کرد: دغدغه اصلی ما حفظ کشور ، انقلاب و امنیت است ؛ کشور قدرت و اقتدار دارد و امیدواریم که خبرنگاران و اصحاب رسانه راویان اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران باشند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به پرونده شهرداری ارومیه ، گفت: روزهای پایانی رسیدگی به پرونده است و مقرر شده است تا دستگاه محترم قضایی استان در آینده نزدیک در چند نوبت احکام صادره را اعلام کند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: اعتراض ها و درخواست های به حق مردم نباید مورد اغتشاش قرار بگیرد ؛ ما با اعتراض مشکلی نداریم اما با اغتشاشات قاطعانه برخورد می کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.