کد خبر : 85
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

موشک‌های وحدت آفرین

موشک‌های وحدت آفرین

بعد از حمله تروریستی تهران، سپاه با حمله موشکی به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه پاسخ کوبنده‌ای به این گروه تروریستی داد. حمله موشکی سپاه به داعش به مثابه سیلی بود که به صورت داعش نشست. سیلی که با واکنش‌های فراوانی در سطح جهان روبرو بود. بسیاری

بعد از حمله تروریستی تهران، سپاه با حمله موشکی به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه پاسخ کوبنده‌ای به این گروه تروریستی داد.
حمله موشکی سپاه به داعش به مثابه سیلی بود که به صورت داعش نشست. سیلی که با واکنش‌های فراوانی در سطح جهان روبرو بود. بسیاری از رسانه‌های دنیا این حمله موشکی سپاه را نشان از قدرت ایران دانستند.

حمله موشکی سپاه به داعش جدا از سیلی که بر صورت داعش نشست یک پیام مهم دیگری نیز داشت. تمام جریان‌های سیاسی داخل ایران اعم از اصلاح طلب و اصول‌گرا از این حمله حمایت کردند و آن را نشان از اقتدار ایران دانستند.

سال‌ها بود که جریان‌های سیاسی ایران بر سر یک موضوع به وحدت کلام نمی‌رسیدند اما حالا بر سر این حمله موشکی، سیاسی‌های ایران یک نظر دارند. امروز تمام ایران نشان داد که از تصمیمات نظام در برابر گروه‌های تروریستی به ویژه داعش حمایت می‌کند.

موشک‌های وحدت آفرین
به طور مثال تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد حمله سپاه به مواضع داعش گفت: «واکنش مقتدرانه نظام، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران که با موشک‌های میان برد زمین به زمین از پایگاه‌های موشکی داخل خاک ایران، مقر تروریست‌ها در منطقه دیرالزور سوریه را هدف قرار داد، اقدامی ستودنی است که عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با تروریسم و هر آنچه امنیت ایران عزیز را به خطر بیندازد، نشان می‌دهد و پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی تروریست‌ها و دنباله‌های حقیر و زبون منطقه‌ای آنها؛ که ناامن کردن جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.»

از آن سو نقوی حسینی از شناخته شده ترین نمایندگان مخالفان دولت در مجلس نیز در مورد این حمله موشکی می‌گوید:« کشورهای حامی تروریسم بدانند که جمهوری اسلامی ایران اقتداری دارد که می‌تواند امنیت خودش را در هر منطقه‌ای تأمین کند، اگرچه این گوشه کوچکی از اقتدار نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بود و این اولین سیلی‌ بود که به گوش اینها زده شد و همه باید پیام آن را درک کنند.»

وحت کلمه در ایران یکی از سوغات‌های این موشک‌ها برای جمهوری اسلامی بوده است. امید است این وحدت تنها مختص این حمله نباشد و جریان‌های سیاسی در مسائل دیگر به ویژه مسائل ملی به یک نقطه نظر مشترک برسند.

وحدت داخلی همچون این موشک‌ها زمینه اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.