کد خبر : 540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

اعلام حمایت و اطاعت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب

اعلام حمایت و اطاعت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب
اعلام حمایت و اطاعت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و توجه ویژه به رأفت دینی که باز شامل حال شتاب زدگان بی‌بصیرت یا وادادگان تشنه قدرت شد.

اعلام حمایت و اطاعت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب

شیدا خبر:

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اعلام حمایت و اطاعت کرد.

مشروح این بیانیه که به ما ارسال شده است به شرح زیر است.

« بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إِلَّا ٱلَّذِینَ تَابُوا۟ وَأَصۡلَحُوا۟ وَبَیَّنُوا۟ فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ أَتُوبُ عَلَیۡهِمۡ وَأَنَا ٱلتَّوَّابُ ٱلرَّحِیمُ»[سوره البقرة 160]

«جبران خسارت، کمترین جریمه و کمترین جبران»

 رهبر انقلاب خطاب به خواص:

«در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهارنظر کردند. برخی از آن‌ها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند.

اکنون‌که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابان‌ها رقم‌زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی مخالفند.»

سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تکلیف همگان نسبت به اغتشاشات را از جمیع جهات شفاف نمود و حجت را نیز بر همه عناصر تأثیرگذار به‌ویژه خواص و خاصه عناصر حوزوی تمام کرد. معظم له نسبت به کسانی که شتاب‌زده قضاوت کردند و به هیجانات و خسارات افزودند، از سر کرم و رحمت برخورد، و از آنان خواستند تا با موضع‌گیری درست و نشان دادن دست دشمنان، بخشی از خسارت همسویی‌شان با دشمنان را جبران نمایند.

رهبر حکیم و مهربان، انگیزه شخصیت‌های شتاب‌زده را از سر کرم و خوش‌بینی حمل بر دلسوزی احتمالی آنان کرد. این در حالی است که اگر نقش تأثیرگذار قضاوت‌های نابجا و همسویی آنان با دشمنان با دقت همه‌جانبه بررسی و تجزیه‌وتحلیل شود، سهم مهمی از فرصت سازی برای اغتشاش‌گران به گردن آنان است. حال که به لطف الهی و رشادت مردمی که با سختی‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند ولی با بصیرت متکی بر ایمان، گوش به فرامین ولی امر مسلمین، دشمنان را به شکست کشاندند، فتنه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی مثل همیشه خنثی شد، کسی که کمترین وجدان دینی و وجدان فطری در او زنده باشد، به‌عنوان شکر نعمت رحمت اسلامی، توصیه رهبر عزیز را در جبران خسارات موضع‌گیری خود با جان دل خواهد پذیرفت و دشمنان و مزدورانشان را برای همیشه از خود مأیوس و خداوند را از خود خشنود خواهد نمود.

باید توجه داشت که خسارات فقط مالی و جانی برای مردم عزیزمان نبود؛ بلکه اغتشاشات و تمرکز رسانه‌های بیگانه بر آن، متأسفانه وقت و توان مسئولین را از تمرکز همه‌جانبه بر پیشبرد اصلاحات اقتصادی و مسائل معیشتی، به سمت خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان و روشن ساختن فریب‌خوردگان و هیجان‌زدگان سوق می‌دهد!.

باید توجه داشت، حال که دشمنان می‌بینند دولت سیزدهم کمر همت بسته تا رشد اقتصادی و خنثی کردن تحریم‌ها و زمینه‌سازی تعالی علمی و مهارتی و تأثیرگذاری تعیین‌کننده جهانی ملت بزرگ ایران را بیش از هرزمانی فراهم سازد، با ایجاد میدان جدید آسیب زدن اجتماعی و فرهنگی تحت عناوینی چون حجاب اجباری و …، می‌خواهند زمین‌بازی را تغییر و نیز خدمات اقتصادی دولت را تحت‌الشعاع ببرد.

موضع‌گیری برخی خواص حوزوی که برخلاف مصالح ملت بزرگ ایران و ثمره خون‌دل خوردن‌های امام امت و خون صدها هزار شهید بود، ان‌شاءالله در راستای تأمین هواهای نفسانی و کسب موقعیت نزد دشمنان و آشوبگران و جلب‌توجه رسانه‌های دشمنان برای تبلیغ و ترویج این خواص به‌عنوان مراجع دینی و اجتماعی نباشد.

حوزویان، دانشگاهیان، سیاست‌مداران و پیشگامان اجتماعی و فرهنگی وظیفه‌ای بس سنگین‌تر از سایرین را دارند.

خداوندا؛ قلب حجتت را در سالروز لحظات آغازین امامتش از افکار، منویات و آمال ما راضی و خشنود فرما.

در پایان، به آمریکا، رژیم جعلی و غاصب صهیونیست، گاو شیرده آنان و همه دشمنان کینه‌توز می‌گوییم:

«… مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ …»[سورة آل عمران 119]»

 

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم »

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.