کد خبر : 641
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

مدیرعامل شرکت خبر داد؛

رشد ۲۸ درصدی تولیدات تراکتورسازی ارومیه

رشد ۲۸ درصدی تولیدات تراکتورسازی ارومیه
مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه با اعلام رشد 28 درصدی تولیدات این شرکت ، گفت: ...

………………………………………………………….

مدیرعامل شرکت خبر داد؛

رشد ۲۸ درصدی تولیدات تراکتورسازی ارومیه

شیدا خبر:

مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه با اعلام رشد 28 درصدی تولیدات این شرکت، گفت: پارسال ۳ هزار و ۲۲۰ دستگاه تراکتور، ۹۵۰ کمرشکن و تراکتور ۴۷۰ تک دیفرانسیل در این شرکت تولید شده است.
بهرام کتانی در ادامه افزود : تراکتور مدل ۹۵۰ کمرشکن و تراکتور مدل ۴۷۰ تک دیفرانسیل، از محصولات اصلی تراکتور سازی ارومیه است که از سال گذشته تراکتور مدل ۴۵۵ نیز در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است.
او گفت: بارزترین مشخصه محصولات فعلی این شرکت کمرشکن بودن تراکتورهای باغی است که در حال حاضر دو نوع محصول باغی کمرشکن با موتورهای مختلف و توانهای مختلف و تراکتورهای زراعی مدل ۲۴۰ و تراکتور ۴۷۰ و ۴۵۵ ایرودینامیک ارائه می‌گردد.

کتانی با اشاره به اینکه تمامی محصولات ساخت شرکت موتورسازان و متعلق به گروه صنایع تراکتورسازی ایران بوده و 100 درصد ایرانی می باشد، افزود: نخستین تراکتور شالیزار توسط متخصصان تراکتور سازی ایران در این شرکت طراحی و ساخت شده است که درسال جاری به تولید انبوه خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت تراکتور سازی ارومیه بااشاره به شعار سال گفت: درسال جاری بیش از ۴ هزار دستگاه انواع تراکتور با کیفیت و متناسب با نیاز مصرف کنندگان داخلی دراین شرکت تولید خواهد شد.
این گزارش حاکی است ؛ تراکتورسازی ارومیه شبکه ای از کارخانه بزرگ تراکتور سازی ایران است و شامل واحد مهندسی، واحد طرح و برنامه، واحد کارگاه ریخته‌گری , کارگاه ماشینکاری ارومیه، واحد کنترل کیفیت، واحد مونتاژ که شامل خط شاسی، خط رنگ و واحد کنترل نهایی و واحد فروش است.

خبرنگار: فاطمه حاجی زاده

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.