کد خبر : 699
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۳

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

معرفی ۱۰ بنگاه مشاور املاک به عنوان اخلالگر بازار مسکن به دستگاه قضایی

معرفی ۱۰ بنگاه مشاور املاک به عنوان اخلالگر بازار مسکن به دستگاه قضایی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بنگاه مشاور املاک متخلف به دلیل تخلفات عدیده، شناسایی، پلمب و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

به گزارش شیدا خبر به نقل از افتخار آذربایجان، سید محسن حمزه لو -مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی- در چهاردهمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول ۹ روز گذشته، ۸۳۸ بازدید توسط ۴۰ اکیپ بازرسی در ۲ نوبت صبح و عصر از بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان انجام شده که در این مدت ۶۷۵ اخطار تخلف صادر شده است.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۱۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

حمزه لو افزود: در حال حاضر، هفت هزار و ۱۸۱ مشاور املاک مجاز در سطح آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند که بازرسی از فعالیت این واحدها در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار مسکن، چهار جلسه هماهنگی در سطح استان برای تشدید نظارت‌ها بر بازار مسکن و فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک آذربایجان غربی برگزار شده است و اهتمام ویژه‌ای برای اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر بنگاه‌های مشاور املاک وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.