کد خبر : 706
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

توسط شهرداری خوی انجام می شود؛

اجرای مراحل پایانی پروژه کمربندی شهید سلیمانی خوی

اجرای مراحل پایانی پروژه کمربندی شهید سلیمانی خوی
شهردار خوی گفت: پروژه کمربندی شهید سلیمانی خوی در سال جدید، با تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

به گزارش شیدا خبر، حسن نصراله پور -شهردار خوی- در گفتگو با خبرنگار آدلین نیوز با اعلام این مطلب در ادامه افزود: با حمایت ها و تعریف بودجه ۴۰ میلیاردی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی در سال جاری برای اتمام پروژه کمربندی شهید سلیمانی، امروز شاهد مراحل پایانی این پروژه هستیم.

 

وی در تشریح کیفیت و مزایای اجرای کمربندی شهید سلیمانی خوی گفت: این پروژه به طول ۶ کیلومتر با هدف دسترسی سریع به نقاط مختلف شهر و نیز کاهش چشمگیر بار ترافیک به بهره برداری می رسد.

 

شهردار خوی با اعلام شرایط فعلی این پروژه تصریح کرد: اکنون در فازهای سوم و چهارم این پروژه شاهد زیرسازی، آماده سازی و جدول گذاری و نیز آسفالت ریزی در کمربندی شهید سلیمانی خوی توسط اکیپ های معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری خوی هستیم.

 

این مقام مسئول از در دست اجرا بودن نصب حفاظ ایمنی در کمربندی شهید سلیمانی در راستای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی خبر داد و تاکید کرد: نصب گاردریل در کمربندی شهید سلیمانی، کاهش شدت تصادفات، کنترل تردد و افزایش ضریب ایمنی را در پی خواهد داشت.

 

نصراله پور اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد خودرو در این کمربندی، اجرای عملیات نصب گاردریل حفاظتی در مسیر چهار بانده، بیش از پیش احساس می‌شد که این امر مهم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری جهت تامین امنیت کاربران جاده‌ای قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی همکاران در حال اجرا است.

 

شهردار خوی، ایمن سازی کمربندی شهید سلیمانی این شهر را از اولویت های مدیریت شهری خوی عنوان کرد و گفت: افزایش ضریب ایمنی کمربندی های شهر با نوکوبی گاردیل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی انجام شده است.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: مجموعه مدیریت شهری همزمان با اتمام نصب گاردریل ها و علائم راهنمایی و رانندگی، روشنایی کمربندی شهید سلیمانی را نیز اجرایی خواهد کرد تا در سریعترین زمان ممکن، زیر بار ترافیک برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.