کد خبر : 728
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

مدیر توزیع برق باهنر ارومیه:

اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه با هدف محرومیت زدایی آغاز شد

اصلاح روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه با هدف محرومیت زدایی آغاز شد
مدیر توزیع برق باهنر ارومیه گفت: با هدف محرومیت زدایی، اصلاح روشنایی معابر مناطق محروم ارومیه از ابتدای مرداد آغاز و پایان همین ماه به اتمام می رسد.

به گزارش شیدا خبر به نقل از خبر فوری ارومیه، اسماعیل بهرامی -مدیر توزیع برق باهنر ارومیه- با اعلام این خبر در ادامه افزود: مهمترین اقدام این ناحیه در حوزه بهره برداری، سرویس روشنایی معابر در مناطق محروم ارومیه مانند کوهنورد، کشتارگاه و بادکی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این اقدامات از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده که در حال حاضر در روستای بادکی به طور کامل به اتمام رسیده و در بلوارهای کوهنورد و کشتارگاه ارومیه نیز تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

 

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی های لازم جهت اصلاح روشنایی شهری و روستایی حوزه مدیریت توزیع برق باهنر در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری به استاندارد مورد نظر برسد.

 

تشریح اقدامات مدیریت توزیع برق باهنر ارومیه

مدیر توزیع برق باهنر ارومیه در تشریح دیگر اقدامات این مدیریت در شاخه بهره برداری گفت: نصب ۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی مجموعاً به قدرت ۷۸۰ کیلو ولت، احداث خط بیست کیلو ولت به طول ۱۰ کیلومتر در مناطق مرزی سرو، نصب یک دستگاه اتوبوستر بروی فیدر Of۱ سرو و نصب ۶۰۰ دستگاه چراغ ۷۰ وات در روستاهای تحت پوشش این مدیریت در سال ۱۴۰۱ بوده است.

 

بهرامی همچنین به اقدامات مدیریت توزیع برق باهنر ارومیه در سال جاری نیز گریزی زد و اظهار داشت: سرویس کامل شبکه روشنایی ۴۱ روستا به صورت کامل، نصب یک هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی در شبکه روشنایی معابر شهری و سرویس کامل روشنایی معابر از جمله پل های شهیدان تا پل قویون ارومیه از دیگر اقدامات حوزه توزیع برق باهنر می باشد.

 

وی در مورد مصارف خانگی این ناحیه عنوان کرد: از کل انرژی مصرفی توزیع برق باهنر ارومیه، حدود ۷۹ درصد در بخش مصارف خانگی، ۳ درصد مصارف عمومی، یک درصد کشاورزی، نیم درصد تولید و ۱۴ درصد در سایر مصارف به کار می‌رود.

 

مدیر توزیع برق باهنر ارومیه تصریح کرد:‌ از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۸۵ طرح در این مدیریت ارائه شده که از میان این تعداد طرح‌، مهمترین آنها طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار به طول تقریبی ۲۲۰ کیلومتر می باشد که از این مقدار تاکنون حدود ۴۰ کیلومتر توسط پیمانکار اجرا و تا پایان سال جاری نیز بایستی ۱۸۰ کیلومتر شامل ۱۰۰ کیلومتر شهری و ۸۰ کیلومتر روستایی اجرا شود.

 

هوشمندسازی توزیع برق باهنر ارومیه

بهرامی به اقدامات انجام شده در زمینه هوشمندسازی توزیع برق باهنر ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون جهت کنترل پذیری مشترکین و هوشمند سازی یک هزار و ۴۵۱ کنتور در شبکه، اصلاح و به صورت هوشمند در آمده است که از این تعداد ۳۴۶ مورد مربوط به چاه‌های آب کشاورزی است.

 

وی در خاتمه اشاره ای به مدیریت مصرف حوزه توزیع برق باهنر ارومیه داشت و خاطر نشان ساخت: مجموع مصارف روزانه(اداری، کشاورزی و صنعتی) این مدیریت حدود ۲۶ مگاوات بوده که در جهت مدیریت مصرف در ایام غیر تعطیل، کاهش مصرف ۱۲ مگاواتی از تعهدات این مدیریت می باشد که در راستای تحقق این هدف در ناحیه تلاش می شود.

 

شایان ذکر است، مدیریت توزیع برق باهنر ارومیه در مجموع دارای ۹۳ هزار و ۳۶۷ مشترک می‌باشد که از این تعداد، ۶۳ هزار و ۱۱ مشترک شهری و ۲۶ هزار و ۳۴۷ مشترک روستایی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.