کد خبر : 815
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲:۳۴

با صدور پیام تسلیت؛

استاندار آذربایجان غربی جنایت دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد

استاندار آذربایجان غربی جنایت دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد
استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، جنایت دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد.

با صدور پیام تسلیت؛

استاندار آذربایجان غربی جنایت دشمنان انقلاب در کرمان را محکوم کرد

شیدا خبر:

معتمدیان با صدور پیامی، انفجار خونین شهر کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را محکوم و این جنايت را  آشکار شدن ماهیت پلید دشمنان ایران دانست.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی چهارشنبه شب با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی و انفجار خونین چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بار دیگر جنایت خونین تروریست‌های مزدور در به شهادت رساندن و زخمی نمودن جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان، در آيین گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، ماهیت پلید و ددمنشانه دشمنان مردم این آب و خاک را آشکار ساخت و این حقیقت را عیان كرد که ایستادگی در برابر آنان همچنان با عزت و قدرت ادامه دارد.

دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی مان را هدف گرفته‌اند و در رسیدن به آن، حد و مرزی نمی‌شناسند و از به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و زنان و کودکان نیز مضایقه نمی‌کنند.

تردیدی نیست که پایمردی و ایستادگی مردم سربلند و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تداوم مکتب شهید سلیمانی این حرکت کور و بی‌ثمر را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع آنان در منطقه صورت می‌گیرد نیز به شکست کشانده و برگی دیگر به سند افتخار مردم شریف ایران اسلامی خواهد افزود.

اين گزارش حاکی است؛ معتمدیان در پیام خود ضمن محکوم کردن این جنایت کور و ابراز همدی با خانواده‌های شهیدان عزیز این حادثه برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان شهدای این حادثه نیز صبر جمیل آرزو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.