کد خبر : 976
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

امام‌ جمعه سلماس

انتخاب اصلح تکلیف ضروری است

انتخاب اصلح تکلیف ضروری است
امام‌ جمعه سلماس انتخاب اصلح را یک تکلیف ضروری برشمرد.
امام‌ جمعه سلماس:

«انتخاب اصلح» تکلیف ضروری است

امام‌ جمعه سلماس گفت: مردم در انتخابات رياست جمهوري باید فردی شایسته را برگزینند چرا که انتخاب اصلح یک تکلیف و ضرورت برای همه مردم است.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید ابراهیم طباطبایی، امام‌ جمعه سلماس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سلماس اظهار کرد: نامه‌ ی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجوهای آمریکا، حاوی پیام‌هایی خیلی مهم و تأثیرگذار بود.
خطیب جمعه سلماس با اشاره به قوی‌تر شدن جبهه مقاومت افزود: امروزه سرنوشت دیگری در انتظار منطقه غرب آسیا و حقیقت در حال آشکارشدن است و دنیا همچنان استوار و باصلابت در محکومیت اسرائیل پیش می‌رود.
او گفت: رژیم صهیونیستی در یکی از مرگبارترین حملات خود به رفح، نقطه‌ای از رفح را که خود آن نقطه را «منطقه امن» اعلام کرده بود، با بمب‌های ۱۰۰ کیلویی مورد حمله قرار داد.
طباطبایی تصریح کرد: این ظلم بزرگ مسلط بر عالم، این سلطه‌های نابحق، این زورگویی به ملت‌ها در سطح جهان است و این ریختن خون‌های به‌ ناحق، این پایمال‌ کردن شریف‌ترین و عزیزترین ارزش‌های انسانی است و در حقیقت همه این دروغ‌ها و تزویرهایی که سردمداران استکبار جهانی هر روز تحویل بشریت می‌دهند، ظلم بر همه ساکنین زمین است.
امام‌جمعه سلماس با محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر با به‌ آتش‌کشیدن مردم بی‌گناه در چادرهای رفح تأکید کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس درس دیگری از مکتب امام خمینی (ره) است؛ چرا که جنایتهای بی شمار آنها اکنون دنیا را در بهت فرو برده و دل همگان را به درد آورده است.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس دوازدهم بیان کرد: انتظار می‌رود که نمایندگان این دوره از مجلس، توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد توجه بسیار جدی قرار دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه نمایندگان باید در راستای عزت و سرافرازی نظام دنبال مسائل حاشیه‌ای و سیاسی نباشند، گفت: مجلسی می‌تواند ایران را قوی کند که خودش قوی و نمایندگانش در تراز انقلاب اسلامی باشند.
طباطبایی با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: آیت‌الله رئیسی بااخلاص، تعهد، تدین و خداترسی کشور را به پیش برد و دولت آینده نیز باید با این ویژگی‌ها کشور را اداره کند.
خطیب نماز جمعه سلماس با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد، ادامه داد: کسی که الگوی تازه‌ای به جهان ارائه کرد امام خمینی (ره) بود و میلیون‌ها انسان‌ را که در واقع در برهوت مدرن بودند رهایی بخشید و به سمت دین سوق داد.
امام جمعه سلماس با تأکید بر ضرورت صیانت از آرمانها و مکتب امام خمینی (ره)، گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره تأکید بسیار زیادی بر این موضوع داشته است.
طباطبایی در پایان تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده نهضت و انقلاب امام راحل از مرزهای ایران بیرون نرود و در این راستا دین هراسی، تشیع هراسی، انقلاب و انقلابی هراسی را در دستور کار خود قرار داده و اتاق‌های فکر خود را بر این مبنا تشکیل داده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.