کد خبر : 201
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

یادداشت

علی علیزاده

رسانه ها و انتقام سخت از عوامل شهادت سرباز ولايت

رسانه ها و انتقام سخت از عوامل شهادت سرباز ولايت
حاج قاسم مجذوب امير المومنين علي (ع) و آل علي(ع) و ذوب شده در ولايت بود و همين دو نکته او را از خاکيان جدا کرد و تا عرش اعلي بالا کشيد.

پیام تسلیت در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی ::  Leader.ir

علي عليزاده – سردبير:
سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني ، آوازه اي به پهناي زمين و محبوبيتي تا دور دست هاي آسمان دارد و دوست و دشمن لب به تمجيد او مي گشايند.
اگر بخواهم خلاصه کنم و صرفا کلماتي از سرِ ارادت به مناسبت سالگشت شهادت اين عزيز انقلاب بنويسم ، مي نويسم که حاج قاسم مجذوب امير المومنين علي (ع) و آل علي(ع) و ذوب شده در ولايت بود و همين دو نکته او را از خاکيان جدا کرد و تا عرش اعلي بالا کشيد.
مجذوب علي (ع) و آلش بود که در نبرد با اشقيا و مستکبران ، شجاع و غيور و صف شکن و سردار بود و در رويارويي با مظلومين و ايتام و فقرا خاکساري مي کرد و مهرباني.
مجذوب علي (ع) بود که در محراب عبادت و در وقت زيارت به خود مي لرزيد و اشک مي ريخت و در مقابل دشمنان ولايت گاه چون عمار و گاه چون مالک به دفاع بر مي خواست و جز خدا نمي ديد و جز به رضاي خدا نمي انديشيد.
حاج قاسم مرد عمل و مرد ميدان هاي دشوار بود ، در جبهه حق قرار داشت و پيروي و فرمانبري مطلق از ولايت فقيه او را به قهرماني بزرگ و تاثيرگذار تبديل کرده بود و او هرگز خود را سردار نمي دانست بلکه سرباز ولايت مي خواند و چون مدام در آرزوي شهادت بود ، اين شهيد هميشه مشتاق را پيروز ميدان مبارزه با دشمن مي کرد.
شهيد سليماني در پيروي از ولايت به اتحاد مسلمانان و دفاع از مسلمانان مظلوم اهميت ويژه?اي قائل بود و همت او در اين راه مضاعف بود چنانکه يکدلي دو ملت ايران و عراق بعد از سرنگوني صدام حاصل زحمات اين شهيد بزرگوار است.
شهيد سليماني در طول سال?ها خدمتش پس از پيروزي انقلاب تا لحظه شهادت منشا بسياري از کارهاي بزرگ بود از نابودي داعش بگير تا پرورش نسل جوان ولايتمدار که مانند خودش ولايت پذير باشند.
ناگفته نماند که علاوه بر رسيدگي به محرومان و ديدار با بازماندگان عزيز شهدا و مردمي ماندن و مردمي زيستن و سالها مجاهدت در راه خدا ، از آنچه که از دست نوشته هاي باقي مانده از سردار سليماني و خاطرات دوستان و آشنايان اين شهيد والامقام مي شود استخراج کرد؛ اهميت « نظم و برنامه» در کارها و امور اين عزيز انقلاب است که در سخت ترين لحظه ها هم بدان پايبند بوده است و از جمله هزاران نظم و ترتيب در برنامه و زندگي و کارهاي روزمره و غير روزمره آن شهيد محبوب «نماز اول وقت» و همچنين «نماز جماعت» و «صلوات بر اهل بيت(ع)» است که او را به رستگاري و الگو شدن رهنمون کردند.
مکتب شهيد سليماني ، مکتب امامين انقلاب است و آرمان هاي او آرمان هاي امامين انقلاب.
شهيد سليماني با شناخت ولايت و با عشق به ولايت و با ولايت پذيري و حرکت در مسير امامين انقلاب «سليماني» شد و توانست در قلب هاي ميليون ها انسان عاشق آزادگي و آزادي جا باز کند و از خاک تا افلاک به پرواز درآيد.
امروز و در اين لحظه بر خودم و دوستان قلم بدستم در عرصه رسانه عرض مي کنم که ما هم در عرصه رسانه بايد در فکر انتقام بزرگ باشيم و از خود بپرسيم که آيا براي انتقام خون شهيد سليماني آنهم از نوع انتقام بزرگ آماده هستيم و تا کنون در اين مسير گام برداشته ايم؟.
کوتاه سخن اينکه براي مشارکت در انتقام بزرگ لازم است که رسانه هاي داخلي باهم متحد و يکدل شده و با تمرين ولايت پذيري و همدلي در راستاي حراست از تماميت انقلاب و تماميت ارضي و آرماني ايران اسلامي ، پوزه رسانه هاي خارجي معاند را بر زمين ماليده و ترفندهاي نفاق آميز و ياس آفرين آن?ها را برملا کرده و با روشنگري در صف ياران شهيد سليماني قرار بگيريم ، ان شاا…
براي اين اتفاق بزرگ از همين امروز مي توانيم اين اتحاد و يکدلي و اميدآفريني را از شهر و استان خود آغاز کنيم و اميد اينکه با درايت مسئولين فرهنگي اين مهم به خود حالت ملي گرفته و با بسيج کردن تمام امکانات و البته حمايت لازم از رسانه نگاران جمع شده در اين محفل ، انتقام سختي در عرصه رسانه از استکبار جهاني و صهيونيسم که عاملان اصلي شهادت حاج قاسم هستند ، گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.