کد خبر : 503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

مدیر کانون پرورش فکری کودکان استان خبر داد؛

اجرای ۲۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

اجرای ۲۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در آذربایجان غربی
در هفته ملی کودک ۲۱ عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در سطح استان اجرا می شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان استان خبر داد؛

اجرای ۲۱ عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

شیدا خبر:

زاهدی گفت: در هفته ملی کودک ۲۱ عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در سطح استان اجرا می شود.

جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، در جلسه هماهنگی کارگروه کودک و نوجوان استان که به مناسبت هفته ملی کودک صبح روز ۱۱ مهرماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، در ادامه افزود: کودکان، آینده‌سازان جامعه و سرمایه ملی هستند و امید است بتوانیم فضایی پرنشاط که از ضروریات خاص زیست کودکان است، فراهم کنیم.

او گفت: هفته کودک از ۱۶ الی ۲۲ مهر نامگذاری شده و اکثریت برنامه‌ها به دلیل شرایط کرونایی کشور در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شعار امسال هفته کودک با عنوان «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» انتخاب شده و امید است تا بتوانیم زمینه‌های لازم برای رشد و مهارت‌افزایی و زندگی توام با نشاط را برای کودکان فراهم آوریم.

زاهدی روز شمار هفته ملی کودک را به ترتیب ۱۶ مهر روز کودک، صلح، بازی و نشاط، ۱۷ مهر روز کودک، باورهای دینی و معنویت، ۱۸ مهر روز کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی، ۱۹مهر روز کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، ۲۰ مهر روز کودک، کتاب، هنر و ادبیات، ۲۱ مهر روز کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی، و ۲۲ مهر روز کودک، رسانه و فناوری‌های نوین عنوان کرد.

این مقام مسئول، با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده کانون استان در هفته ملی کودک، تصریح کرد: آموزش کاردستی با عنوان توجه به بازیافت‌ها، کارگاه شیوه‌های صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی، برپایی نمایشگاه‌های مجازی، کارگاه‌های کاردستی با عنوان خنده‌های زیر ماسک، کارگاه ادبی با عنوان «پیراهن سبز زمین»، کارگاه خوشنویسی با عنوان «حق من از آموزش» و کارگاه‌های نقاشی با عنوان «مواظب انرژی‌های آینده من باشید» از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگاه‌های ادبی با موضوع «بهترین کاری که در ایام کرونا انجام داده‌ام»، قصه گویی کودکان و نوجوانان با موضوع مصرف صحیح آب «قطره قطره زندگی» در این هفته برگزار خواهند شد ، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های کاردستی با عنوان «پروانه‌های صلح و دوستی»، خوانش شعر گروهی توسط کودکان با عنوان «شادی حق همه ماست» از جمله دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در طی هفته ملی کودک می باشند.

زاهدی در پایان با اعلام اینکه برنامه‌های هفته کودک در دو بخش «با کودکان» و «درباره کودکان» برگزار خواهد شد، افزود: هفته کودک امسال با ماه شادی و سرور ربیع‌الاول مصادف شده است که میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و همچنین آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) بر شادی و نشاط هفته ملی کودک تأثیر مضاعفی خواهد داشت.

خبرنگار: علی علیزاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.