کد خبر : 792
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

لژیونر ایرانی در قامت یک فوق ستاره

لژیونر ایرانی در قامت یک فوق ستاره

…………………………………………………………………….. پاس شاهکار علی مبارکی در لیگ آذربایجان؛ لژیونر ایرانی در قامت یک فوق ستاره شیدا خبر – گروه ورزشی ، علی علیزاده: ستاره خط میانی تیم فوتبال خزر  الیانس جمهوری آذربایجان پس از دو بازی در بازی های قبل ، با خستگی به بازی رسید تا در ترکیب اصلی  حضور داشته باشد و از

……………………………………………………………………..

پاس شاهکار علی مبارکی در لیگ آذربایجان؛

لژیونر ایرانی در قامت یک فوق ستاره

شیدا خبر – گروه ورزشی ، علی علیزاده:

ستاره خط میانی تیم فوتبال خزر  الیانس جمهوری آذربایجان پس از دو بازی در بازی های قبل ، با خستگی به بازی رسید تا در ترکیب اصلی  حضور داشته باشد و از ابتدا در ترکیب این تیم برای بازی حساس با قبله قرار بگیرد.
به گزارش واصله ، با وجود این وضعیت ، این وقت  کافی بود تا بلافاصله در زمین در دقیقه ۶۵ پاس گل بدهد زیرا این یک پاس گل عادی نبود چرا که او از فاصله بسیار دور توپ را برای مهاجم تیمش ارسال کرد تا یک گل دیدنی به ثبت برسد.
مبارکی در این صحنه حساس، توپ را ابتدا از مدافع چپ گرفته و به دروازه‌بان تیم می‌دهد و بعد از آن، دوباره توپ را از دروازه بان گرفته و با یک پاس استثنایی خط شکن، به پشت مدافعان می‌فرستد تا مهاجم خزر به زیباترین شکل ممکن از این پاس زیبا قدردانی کند.
این گزارش حاکی است؛ مهاجم  گلزن ضمن خوشحالی بعد از گل ، از مبارکی تشکر ویژه کرد .
به گزارش خبرنگاران ورزشی نویس رسانه های جمهوری آذربایجان، پاس گل عجیب و استثنایی مبارکی از نزدیکی محوطه جریمه خزر  ارسال شد و مهاجم این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد.
نکته مهم در مورد این پاس گل، جایی بود که مبارکی  از نزدیکی خط محوطه جریمه تیم خزر الیانس، توپ را به یک سوم دفاعی حریف فرستاد تا شاید یکی از طولانی‌ترین پاس‌های تو (عمقی) در فوتبال جهان را داده باشد.
این گزارش همچنان حاکی است؛ هافبک دفاعی ایرانی در  هفته گذشته گل مهمی برای الیانس خزر  به ثمر رساند و حالا با ارسال یک پاس گل زیبا ، نقشی پررنگ در تیمش داشته باشد و مرد شماره یک خزر الیانس آدربایجان لقب بگیرد.
برخی تماشاگران این تیم لیگ برتری جمهوری آذربایجان، از عملکرد لژیونر ایرانی در دو بازی اخیر به وجد آمده و از وی به عنوان یک فوق ستاره یاد می کنند.
* علی مبارکی را بیشتر بشناسیم
گروه ورزشی پایگاه خبری «شیدا خبر» ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای این بازیکن آینده دار، به اطلاع مخاطبین ورزش دوست خود می رساند که مبارکی اصالتا اهل و متولد 1373 نیشابور بوده و سابقه عضویت در تیم‌های ملوان بندر انزلی ، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز را در کارنامه دارد.
به گزارش خبرنگار ما ، علی مبارکی سابقه بازی در تیم های  خزر لنکران جمهوری آذربایجان و  تیم اسپورتینگ لیسبون B (کشور پرتغال) را هم در کارنامه خود دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.