کد خبر : 943
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

در ادارات به موضوعات حجاب و نماز کم‌توجهی می شود

در ادارات به موضوعات حجاب و نماز کم‌توجهی می شود
امام جمعه ارومیه از کم توجهی به موضوعات نماز و حجاب در ادارات استان انتقاد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

در ادارات به موضوعات حجاب و نماز کم‌توجهی می شود

شیدا خبر:

امام جمعه ارومیه از کم توجهی به موضوعات نماز و حجاب در ادارات استان انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه اخلاق مدیران اجرایی استان که ظهر روز 13 اردیبهشت در محل اداره کل شهرک های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین می شود در واقع شعار و دستور معظم له برای دولتمردان و مدیران اجرایی است و تمامی عزیزان باید در راستای عملیاتی کردن منویات معظم له تلاش بکنند و از هیچ کوشش غافل نشوند.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی در حوزه مدیریت خود مخصوصا مدیران ادارات و نهادهایی که با مسئله تولید مرتبط هستند، باید تلاش بکنند چرا که اگر قصوری از ما سر بزند، در مرحله اول در برابر مردم و در مرحله دوم در برابر خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یک مسئله شرعی و قانونی است، گفت: امروز هر کس باید وظیفه خود را در قبال عفاف و حجاب انجام دهد و مدیران اجرایی نیز از این مسئله استثناء نیستند.

وی اضافه کرد: عفاف و حجاب یک موضوع شوخی بردار نیست و ما حق نداریم این مسئله را سهل بگیریم.

او گفت: انتظار ما این است که مدیران در سازمان ها و ادارات به معنای واقعی به موضوع عفاف و حجاب اهمیت بدهند و این مسئله را به طور جدی دنبال کنند.

قریشی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم مکررا به مسئله عفاف و حجاب تاکید می کند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه عفاف و حجاب هم مانع فساد در جامعه و هم حافظ زندگی انسان است، تصریح کرد: امروز نگوییم که مسئله حجاب به ما ارتباطی ندارد چرا که جامعه اسلامی مانند یک کشتی است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود، همه غرق خواهند شد.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران خواست به اقامه نماز جماعت اول وقت هم در ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.

قریشی گفت: بسیار شفاف و صریح عرض می کنم، مدیری که در طول سال در نماز جماعت اداره شرکت نمی کند در روز قیامت چگونه پاسخگو خواهند بود؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: بنده اطلاع دارم برخی از مدیران حتی یک روز هم در نماز جماعت حضور ندارند که اصلا قابل قبول نیست، چرا که مدیران اول باید خودشان در نماز جماعات ادارات شرکت کنند و سپس کارمندان خود را هم ترغیب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.