کد خبر : 936
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

گرامیداشت یک جهادگر؛

پیام تسلیت مسئولین در پی درگذشت روحانی جهادی اهل خوی

پیام تسلیت مسئولین در پی درگذشت روحانی جهادی اهل خوی
مسئولین کشوری و استانی پیام های تسلیتی را به مناسبت درگذشت روحانی جهادی اهل خوی صادر کردند.

………………………………

گرامیداشت یک جهادگر؛

پیام تسلیت مسئولین در پی درگذشت روحانی جهادی اهل خوی

شیدا خبر:

مسئولین کشوری و استانی با گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی ، پیام های تسلیتی را به این مناسبت صادر کردند.

*پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام حاجی حسینلو روحانی جهادی خویی را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی و  محمد صادق معتمدیان در پی درگذشت روحانی جهادی شهرستان خوی، زنده یاد مصطفی حاجی حسین لو پیام مشترک تسلیت صادر کردند.

در این پیام آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج روحانی جهادی حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو که با مجاهدت و پیگیری‌های مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی پیشگام بودند، موجب تألم خاطر گردید.

این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند که همراه با خانواده معززشان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور از جمله امدادرسانی به زلزله زدگان خوی، کرمانشاه، قصر شیرین و سیل زدگان لرستان انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

اینجانبان درگذشت این روحانی مجاهد، فرزند و برادر شهید را که علاوه بر تلاشهای جهادی، در سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسلی مومن و مخلص نیز اهتمام جدی داشت، به اعضای بیت معزز مرحوم، هم ‌سنگران ایشان در عرصه جهاد و مردم شریف شهرستان خوی تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم و خانواده ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت می نمائیم. ان‌شاءالله خدمات و تلاش‌های این جهادگر جوان در راه حق و خدمت به انقلاب و محرومین، مرضی درگاه احدیت و موجب ارتقای مقامات اخروی آنمرحوم گردد.»

*پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه

مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت حجت‌الاسلام مصطفی حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شیدا خبر به نقل از خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی جهادی و با اخلاص حجت الاسلام و المسلمین آقای مصطفی حاجی حسینلو(ره) در سانحه دلخراش رانندگی موجب تالم خاطر گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن مبلغ ارجمند را به خانواده داغدار، دوستان و آشنایان و مردم متدین شهرستان خوی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان، والد و برادر شهید ارجمند و همسر و فرزندان فقیدشان، علو درجات و برای بازماندگان، آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

*پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار خوی

امام جمعه و فرماندار شهرستان خوی هم در پیام مشترکی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین « مصطفی حاجی حسینلو» از روحانیان جهادی را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت الاسلام حجت قاسم خانی و کریم علی نژاد به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم – انا الله و انا الیه راجعون

درگذشت فرزند سردار شهید علی حاجی حسینلو، روحانی پارسا و خدوم و جهادی جناب حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حاجی حسینلو (رحمت الله علیه) و دو فرزند دلبندش مایه اندوه و تالم فراوان شد. فقدان غم انگیز این عزیز را به روحانیت معزز، مردم دارالمومنین شهرستان خوی ، حوزه های علمیه شهرستان، جامعه حسینی و به ویژه به خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید و طلبه کوشا و جهادی اجر شهیدان و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل را از خداوند مهربان مسئلت می نماییم.

عاش سعیدا و مات سعیدا »

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.