کد خبر : 929
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

نقش رییس جمهور در پیوند قوت دیپلماسی و قدرت میدان با عملیات «وعده صادق»

نقش رییس جمهور در پیوند قوت دیپلماسی و قدرت میدان با عملیات «وعده صادق»
جلال زاده گفت: نقش شخص رییس جمهور به عنوان رییس دولت و همچنین رییس شورای عالی امنیت ملی در این پیوند مبارک بی‌نظیر بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

نقش رییس جمهور در پیوند قوت دیپلماسی و قدرت میدان با عملیات «وعده صادق»

شیدا خبر:

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلسبا بیان اینکه قوت دیپلماسی و قدرت میدان، عامل تولید اقتداری تاریخی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود؛ اظهار کرد: نقش شخص رییس جمهور به عنوان رییس دولت و همچنین رییس شورای عالی امنیت ملی در این پیوند مبارک بی‌نظیر بود.

به گزارش شیدا خبر به نقل از ایرنا؛ وحید جلال‌زاده در ادامه گفت: ملت ایران به داشتن چنین فرزندان دلاور و قهرمانی که باعث غرور ملی هستند، افتخار می کند و فرزندان ما در نیروهای مسلح هر کجا منافع ملت ایجاب کرده از جان خود گذشته‌اند و در این حمله تاریخی توانسته‌اند قدرت خود را به دشمن تحمیل کنند.

وی افزود: قوت دیپلماسی و قدرت میدان، الگوی بی‌بدیلی را در عملیات وعده صادق به‌وجود آورد که محصول آن تولید اقتداری تاریخی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: این الگو می‌تواند در دیگر موضوعات کشور و در تولید قدرت برای ایران مورد بهره‌برداری قرار گیرد. نقش شخص رییس جمهور به عنوان رئیس دولت و همچنین رئیس شورای عالی امنیت ملی در این پیوند مبارک بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: این وحدت کلمه میان نیروهای مسلح و دولت باور «ما می‌توانیم» را در حق دفاع مشروع و زیر ضربه بردن رژیم صهیونیستی تکمیل کرد و این پیام را به جهان مخابره کرد که در ایران برای دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی هیچ اختلافی وجود ندارد و همگان بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند و افکار عمومی دنیا شاهد اتحاد و همدلی آحاد ایرانیان در پاسخ تنبیهی سپاه به رژیم صهیونیستی بودند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جلسه اول شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و جلسه دوم که به خواست رژیم صهیونیستی تشکیل شد حاصل جمع این دوجلسه به نفع جمهوری اسلامی بود.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: ادامه عملیات میدان در پشت میزهای دیپلماسی استمرار یافت و غربی‌ها که به کمک رژیم صهیونیستی شتافته بودند به‌جز سخنرانی چیزی عایدشان نشد و این موفقیتی برای دستگاه دیپلماسی در ادامه پیروزی‌های فرزندان ملت و نیروهای مسلح بود که در حمله به مناطقی از رژیم صهیونیستی محقق شد.

این گزارش حاکی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.