کد خبر : 451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

به دلیل توهین به اهل بیت(ع)؛

علی علیزاده

اشکان خطیبی استغفار کند

اشکان خطیبی استغفار کند
اشکان خطیبی از جمله سلبریتی های جاهلی است که پس از فوت مرحومه مهسا امینی در یک اقدام احساسی و ناآگاهانه دست به خطایی بزرگ زده ...

به دلیل توهین به اهل بیت(ع)؛

اشکان خطیبی استغفار کند

شیدا خبر :

به گزارش خبرنگار ما ، علی علیزاده «مدیرمسئول نشریه آوای صبح» و سردبیر پایگاه خبری «شیداخبر » با انتشار متنی به انتقاد از اشکان خطیبی پرداخت.

انتقاد بجای این روزنامه نگار اهل ارومیه به شرح ذیل است:

« اشکان خطیبی از جمله سلبریتی هایی است که پس از فوت مرحومه مهسا امینی، در یک اقدام احساسی و ناآگاهانه در فضای مجازی همه چیز را فدای جهالت خودشان کرده اند. متاسفانه خطیبی دست به خطایی بسیار بزرگ زده و به ساحت مقدس بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) بی احترامی کرده است.

خدا از سر تقصیرات مرحومه مهسا امینی بگذرد و به خانواده اش صبوری عنایت کند که چند روز پیش فوت کرد و والدینش در سوگ او نشستند. اما مادر داغدار این دختر از سر عصبانیت متاسفانه حرف نامربوطی زده و – العیاذ بالله – ظاهرا او را پاکدامن تر از دختر عفیفه پیامبر اسلام (ص) جلوه داده است.!!!

مبرهن است که تمام زنان عالم در پاکدامنی و عفت ، قطره ای از دریای پاکدامنی و بزرگواری بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) نمی شوند چه برسد که یک دختر کم حجاب و معمولی را با بانوی دو جهان بتوان مقایسه کرد.
خاک بر سر سلبریتی جاهلی که برای دیده شدن حرف های نامربوط را بازتکرار کرده و بازنشر می دهد و به ساحت قدسی بانوی دو جهان حضرت فاطمه زهرا (س) بی احترامی می کند.

اشکان خطیبی باید استغفار کرده و عذرخواهی کند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.