کد خبر : 892
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۳۶

عبدالرضا علیزاده:

بازیکنان شهرداری ارومیه روحیه جنگندگی بالایی دارند

بازیکنان شهرداری ارومیه روحیه جنگندگی بالایی دارند
سرمربی شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان ما روحیه جنگندگی بالایی دارند و در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، تمام عیار با شهداب یزد خواهیم جنگید.

به گزارش آدلین نیوز، عبدالرضا علیزاده -سرمربی شهرداری ارومیه- درباره غلبه بر طبیعت اسلامشهر و صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال افزود: خدا را شاکرم که این لطف را در حق ما داشت که از رتبه سیزدهم به پلی‌آف و از این مرحله به جمع چهار تیم پایانی رفتیم.

 

وی با قدردانی از مردم خوب ارومیه و تماشاگران تیمش گفت: از همه والیبال دوستان ارومیه که در سه بازی سه هزار کیلومتر آمدند و سه هزار کیلومتر برگشتند، تشکر می‌کنم.

 

سرمربی شهرداری ارومیه درباره زحماتی که طرفداران ارومیه متحمل شدند بیان داشت: این عزیزان شب‌ها نمی‌خوابیدند و با اتوبوس به تهران می‌آمدند. دم همه آن‌ها گرم به ویژه آن‌هایی که انرژی مثبت می‌دادند. دست تک تکشان را می‌بوسم و دست بازیکنانمان درد نکند که در این مدت من را تحمل کردند.

 

علیزاده درباره شرایط بازی بازیکنانش اضافه کرد: در این شرایط سخت توانستیم با روحیه جنگندگی به مسابقه برگردیم به ویژه بعد از مسابقه دوم که ۶ بر ۳ جلو بودیم و باختیم.

 

وی در مورد بازی با طبیعت اسلامشهر در مرحله قبل اظهار داشت: در ست دوم ۱۲ بر ۴ عقب بودیم و با روحیه جنگندگی توانستیم این ست را پیروز شویم و در نهایت برنده این مسابقه شدیم. از شهردار ارومیه تشکر می‌کنم. زحمت کشید و زمانی که می‌خواست مربی انتخاب کند جسارت کرد و من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

 

سرمربی شهرداری ارومیه تاکید کرد: به مردم آذربایجان و ارومیه تبریک می‌گویم ان شاءالله برای حضور در جمع چهار تیم خواهیم آمد چرا که تیم ما روحیه جنگندگی بالایی دارد البته زمان‌هایی هم بوده که در امتیازات عقب بودیم و نتیجه را واگذار کردیم اما کادر فنی، بزرگ‌ترها و بازیکنان مدیریت کردند و همه با هم همدل شدیم.

 

علیزاده در ادامه گفت: در آن بازی، تکنیک و تاکتیک جواب نداد و کمی والیبال را احساسی کردیم و روحیه جنگندگی را بالا بردیم و توانستیم در ست دوم برنده شویم.

 

وی یادآور شد: شهداب یزد یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر والیبال ایران است و تعارف نداریم. این تیم، دو سال پشت سر هم قهرمان ایران شده و حالا جدال ارومیه‌ای‌ها با ارومیه‌ای‌هاست چرا که پنج بازیکن ارومیه‌ای در این تیم وجود دارند.

 

سرمربی شهرداری ارومیه ادامه داد: شهداب یزد تیمی قابل احترام است اما ما با این تیم خواهیم جنگید چون حالا به جایگاه‌های بالا فکر می‌کنیم.

 

وی خاطر نشان ساخت: در گذشته هدفمان ایستادن در یک پله بالاتر بود و وقتی هفتم شدیم هدفمان حضور در جمع چهار تیم شد.

 

سرمربی شگفتی ساز ارومیه تصریح کرد: پنجم تا نهم فروردین جاری در سالن فدراسیون بازی خواهیم کرد و قطعاٌ یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را دوباره ارائه خواهیم داد چون ترسو مرده است پس برای رسیدن به فینال جنگ می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.