کد خبر : 852
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

کارگاه توانمندسازی مدیران و فعالین موسسات قرآنی استان برگزار شد

کارگاه توانمندسازی مدیران و فعالین موسسات قرآنی استان برگزار شد
کارگاه توانمندسازی و افزایش دانش معارفی مدیران موسسات قرآنی استان و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به مدت ۲ روز در ارومیه برگزار شد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

کارگاه توانمندسازی مدیران و فعالین موسسات قرآنی استان برگزار شد

آقالو گفت: کارگاه توانمندسازی و افزایش دانش معارفی مدیران موسسات قرآنی استان و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با حضور مدیران موسسات قرآنی از سراسر استان  به مدت ۲ روز در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو (مسئول دارالقران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی) در ادامه این گفت‌وگو ، از برگزاری کارگاه توانمندسازی و افزایش دانش معارفی مدیران موسسات قرآنی استان و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ارومیه خبر داد و اظهار داشت: کارگاه توانمندسازی و افزایش دانش معارفی مدیران موسسات قرآنی استان و کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با حضور مدیران موسسات قرآنی از سراسر استان به مدت ۲ روز با حضور و سخنرانی حسین بهبودی مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و امور موسسات سازمان دارالقرآن الکریم کشور و حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره، موسسات و تشکل‌های قرآنی که از اداره کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی مجوز رسمی فعالیت داشتند، شرکت کردند.

آقالو تصریح کرد: در کارگاه توانمندسازی مدیران تشکلات قرآنی آذربایجان غربی، مقررات عمومی، نظامات مالیاتی، امور مربوط به ثبت شرکت‌ها و تنظیم صورتجلسات در روز اول آموزش داده شد.

وی اضافه کرد: همچنین در روز دوم این رویداد نیز کارگاه تدبر درقرآن، طرح نویسی فرهنگی، کارگاه مدیریت مالی و امور بیمه، کارگاه رسانه در کسب و کار، تجربه نگاری و ارتباط موثـر با مجموعه‌ها، به مدیران تشکلات قرآنی آموزش داده شد.

آقالو ابراز کرد: همچنین در این کارگاه‌ها حجت الاسلام امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به بیان اهمیت قرآن و خدمت به این کتاب بی‌نظیر الهی پرداخت و با بیان بر اینکه باید سعی شود از زوایای مختلف معارف قرآن که در درون انسان‌ها و ملت‌ها انقلاب ایجاد می‌کند پرده برداشته و به جامعه عرضه شود، بر لزوم استفاده همگانی از قرآن تأکید کرد.

وی افزود: کارگاه تدبر در قرآن با ارائه حجت الاسلام اکبر هاشم زاده مربی تدبر از دیگر برنامه‌های این رویداد بود و در پایان رویداد نیز جلسه کارشناسان قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و امور موسسات سازمان دارالقرآن الکریم و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان برگزار شد.

به نقل از: حوزه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.