کد خبر : 882
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

پس از شمارش آرا انجام شد؛

معرفی منتخبین مردم آذربایجان غربی در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

معرفی منتخبین مردم آذربایجان غربی در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری
منتخبین مردم آذربایجان غربی در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری معرفی شدند.

……………………………………………………….

معرفی منتخبین مردم آذربایجان غربی در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

شیدا خبر:

منتخبین مردم آذربایجان غربی در مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پس از شمارش آرا معرفی شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در روز ۱۱ اسفند جاری در حوزه های انتخابیه آذربایجان غربی برگزار شد.

در این انتخابات ۱۲ منتخب مجلس شورای اسلامی و سه منتخب مجلس خبرگان رهبری با آرای مردم برگزیده شدند و آذربایجان غربی جزو استان هایی بود که در هیچ کدام از حوزه ها، به دور دوم نکشید و همه منتخبان در دور نخست به مجلس راه یافتند.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور؛ آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، حجت الاسلام  عسکر دیرباز و حجت الاسلام  محمدحسین بیاتی سه منتخبی هستند که از بین چهار کاندیدا به مجلس ششم خبرگان رهبری راه یافتند.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور؛ یعقوب رضازاده از حوزه انتخابیه سلماس، سید سلمان ذاکر به همراه حاکم ممکان و شهین جهانگیری از حوزه انتخابیه ارومیه، محمدقسیم عثمانی از بوکان، کمال حسین پور از حوزه پیرانشهر – سردشت و میرآباد، عادل نجف‌زاده از حوزه خوی و چایپاره، حجت الاسلام محمد میرزایی از شاهین دژ و تکاب، عمر علیپور از حوزه ماکو – شوط – پلدشت و چالدران، سلام ستوده از مهاباد، علی احمدی از حوزه میاندوآب – چهاربرج و باروق، و عبدالکریم حسین زاده از حوزه نقده و اشنویه با کسب بیشترین آرا به عنوان منتخبین حوزه های انتخابیه ده گانه استان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

شایان ذکر است تمام حوزه های انتخابیه استان در مرحله اول منتخبین خود را شناخت و در هیچ یک از حوزه ها انتخابات به مرحله دوم کشیده نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.