کد خبر : 509
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

امام‌جمعه سلماس :

رسانه‌ها جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی را تبیین کنند

رسانه‌ها جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی را تبیین کنند
امام‌جمعه سلماس خواستار تبیین جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی توسط رسانه ها شد.

امام‌جمعه سلماس:

رسانه‌ها جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی را تبیین کنند


شیدا خبر:

امام‌جمعه سلماس گفت: رسانه‌ها جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی را تبیین کنند تا دشمن نتواند جایگاه این نیروهای اثربخش را در کشور تضعیف کند.
به گزارش خبرنگار ما به نقل از ایکنا (دفتر ارومیه ) ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس در ادامه تصریح کرد: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار شهرستان بار دیگر جلوه‌هایی از بصیرت خود را نشان دادند و برای اعتراض با این حرکات برخاستند.

وی ادامه داد: در محکومیت این حرکات وقیحانه یکم مهرماه بعد از نماز جمعه مردم به‌صورت خودجوش راهپیمایی باشکوهی را ترتیب دادند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی همچنین امنیتی و بسیج اعلام کردند.

طباطبایی افزود: اقشار مختلف مردم بار دیگرضمن بیعت با امام، آرمان‌های این بزرگ‌مرد تاریخ و لبیک به مقام معظم رهبری، به خیابان آمدند تا ثابت کنند، این انقلاب با رمز یازهرا (س) پیروز شده و با اسم رمز دیگری از بین نخواهد رفت.

وی در ادامه بر لزوم جهاد تبیین در برهه حساس کنونی تاکید کرد و بیان داشت: ضرورت حضور نیروی انتظامی و امنیتی در جای جای میهن اسلامی باید برای آحاد جامعه تبیین شود، تا دشمنان نتوانند جایگاه و منزلت این قوه اثربخش را در کشورمان متزلزل کرده و آن را تضعیف کنند.

امام‌جمعه سلماس رسانه و قلم را یکی از مهم‌ترین سلاح‌ها در جهاد تبیین دانست و گفت: رسانه‌های جمعی باید با همه توان خود پای کار باشند، ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری‌های نیروهای مسلح و انتظام‌بخشی را برای مردم بیان کنند، تا یک بار دیگر توطئه دشمنان نظام اسلامی در نطفه خفه شود.

تنظیم و ویرایش خبر: علی علیزاده

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.