کد خبر : 718
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد؛

آماده سازی سالن های ورزشی ارومیه جهت میزبانی از مسابقات والیبال مردان آسیا

آماده سازی سالن های ورزشی ارومیه جهت میزبانی از مسابقات والیبال مردان آسیا
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از انجام اقدامات لازم جهت رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و امنیت در جریان مسابقات والیبال مردان آسیا در ارومیه خبر داد و خواستار تسریع در روند آماده سازی سالن های ورزشی شد.

به گزارش شیدا خبر به نقل از خبر فوری ارومیه، سجاد بیرامی -مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی- ضمن تاکید بر تسریع روند آماده سازی زیرساخت‌های ورزشی شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، روند آماده سازی سالن‌های ورزشی غدیر و آهندوست ارومیه را مطلوب ارزیابی کرد.

 

این مقام مسئول در بازدید برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته‌های مختلف بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ از تکمیل روند آماده سازی سالن‌های ۶ هزار نفری غدیر و ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه خبر داد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این بازدید اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، اقدامات لازم در جهت رفاه حال تماشاگران و ایجاد نظم و امنیت در جریان این رقابت‌ها در سالن های ورزشی غدیر و شهیدان آهندوست ارومیه در حال انجام است.

 

بیرامی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در راستای میزبانی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید در مهلت باقیمانده تا شروع بازی ها، روند آماده سازی و محوطه سازی سالن‌ها تسریع یابد.

 

وی خاطر نشان ساخت: به منظور رضایت و رفاه حال تماشاگران فهیم و والیبال دوست ارومیه، ایجاد نظم و امنیت و نحوه حضور این عزیزان در زمان برگزاری مسابقات از دیگر مباحثی بود که در این بازدید بررسی گردید و به بحث گذاشته شد.

 

گفتنی است، شهر ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا، از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور ماه سال جاری، میزبان بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.